Supportavtal och förvaltning av Mulesoft-plattformen
Uppdragsgivare: Soltak
Plats: Distans
Språk: Svenska
Kompetensnivå: 4
Omfattning: Fastpris för Supportavtalet samt löpande timmar.
Startdatum: 2025-01-01
Slutdatum: 2025-12-31
Referensnummer: 4107
Uppdragsbeskrivning
Om kunden
SOLTAK AB erbjuder tjänster inom affärsområdena Ekonomi, HR/Lön, IT samt Projekt.
Uppdraget
Kunden är intresserad av att upprätta ett supportavtal som garanterar support inom 4 timmar när problem uppstår.
Kunden vill även få in en offert som beskriver de olika rollerna som kan bli aktuella för att förvalta och supporta flera versioner av Mulsoft.
Kunden söker ett team med erfarna konsulter.
I offerten ska även kostnad för dokumentation samt kompetensöverföring till slutkundens egen personal ingå.
Ska-krav:
Vald leverantör ska kunna svara inom 4 h efter upplevt problem.
Bör-krav:
Vald leverantör ska kunna tillgodose hela kundens behov inom support och förvaltning av Mulesoft-plattformen.
Konsulterna ska vara seniora (Minst 3 År)
Välkommen att inkomma med offert med en allmän beskrivning om vilken kompetens som ingår, vilka fasta avgifter samt timpris.
Skicka din ansökan till soltak@developersbay.se. Märk din ansökan med uppdragets referensnummer. Eventuella frågor besvaras via soltak@developersbay.se